Lyckebo, Jul på Lyckebo och Vår på Lyckebo

Lyckebo, Jul på Lyckebo och Vår på Lyckebo

torsdag 14 juli 2011

Ny recension av Solbarnet



Nu har jag fått en ny riktigt bra recension av Solbarnet. Den första delen i böckerna om Fry. Det är bokbloggen.marlenes.nu som har skrivit en fantastiskt positiv recension av min bok.
Lite citat:
Monika Hääggs debutroman är välskriven, lättsam och spännande. Jag kommer med all sannolikhet att läsa nästa bok Månguden”
Trevliga ord att läsa för en författare.
Läs hela recensionen här.
Det behövs lite positiva händelser när regnet står som ”spön i backen” utanför mitt fönster. Idag verkar det vara regnets dag och jag kurar ihop med en bok.
Vad läser jag nu? Jo, Tidsresenärens hustru av Audrey Niffenegger. Till den boken återkommer jag i bloggen.

Monika

5 kommentarer:

  1. Kul att få sådan respons på sitt arbete.

    SvaraRadera
  2. Trevligt med positiva omdömen, förstår att det gör dig glad. MM, detta är en dag då det regnar så det skummar. Det blir att leta fram en bok.

    SvaraRadera
  3. Vad härligt med positiva recensioner en regnig sommardag! Jag tror bestämt att regnet förflyttat sig uppåt till oss idag :) Får ta en dag inomhus och läsa! Känns faktiskt ganska skönt :)

    SvaraRadera
  4. Så roligt för dig!
    Just nu läser dottern och jag Månguden.
    Vi "leker skola" och har högläsning en stund varje kväll på altanen. Nja, nästan varje kväll i alla fall.
    Vi tycker mycker mycket om dina böcker som är skickligt och inlevelsefullt skrivna.

    Kram.

    SvaraRadera
  5. Nu har jag läst ut min bok så nu tror jag banne mig att jag ska ta mig en tur till biblioteket för att låna den här boken.
    Vad roligt men sådan bra recension.
    Kram på dig!

    SvaraRadera