Lyckebo, Jul på Lyckebo och Vår på Lyckebo

Lyckebo, Jul på Lyckebo och Vår på Lyckebo

måndag 4 juli 2011

Bra recension av Solbarnet




Den här boken var lättläst och snabbläst. Och den var intressant, välskriven, och spännande. Kan helt klart rekommenderas både till barn och vuxna, som gillar att läsa historiska böcker.”
Så fina ord skriver Britt-Marie Kullin, Bims.blogg.se i en recension av Solbarnet, den första delen i Böckerna om Fry.

Jag blir så glad varje gång det skrivs positiva ord om mina böcker. Speciellt glad blir jag för att hon tycker att böckerna fungerar bra även med vuxna. Precis som jag brukar säga: Det här är en ”Allbok”, den går bra att läsas av alla åldrar.

På onsdag 6/7 är jag på Allsång på Berget, Hallandsgården Halmstad och på torsdag är jag och signerar böcker på Bokia i Varberg 18-20. Det kommer att bli lite smygpremiär på Kungsgården. Kom gärna och hälsa på mig om du är i närheten.

Monika

8 kommentarer:

  1. Tyvärr är jag inte i närheten. Annars kan jag lova att jag jade kommit.
    Kan tänka mig att det är roligt att du får höra positiva ord om din/dina bok/böcker.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Jättekul!! Det måste kännas bra i hjärtat att man skriver så fint om dina böcker :)

    SvaraRadera
  3. Ja håller med, klart man blir glad av fina ord vare sig det gäller en bok eller något annat bra man gjort.

    SvaraRadera
  4. JA, vad roligt med fina recensioner!! Grattis!

    SvaraRadera
  5. GRATTIS till det fina omdömet:-)
    Vem vill inte skriva en "Allbok"? Det har du gjort - vad bra!

    SvaraRadera