Lyckebo, Jul på Lyckebo och Vår på Lyckebo

Lyckebo, Jul på Lyckebo och Vår på Lyckebo

söndag 14 mars 2010

Harold Pinter

Gjorde ett hastigt inhopp vid premiären av Pinter-pjäsen "Det skall vi fira" som hade premiär igår. Plötsligt sjukdomsfall i ensemblen och jag hastade iväg och fann mig plötsligt mitt på scenen. Mardröm? Kanske, dock inte så farligt, jag fick ta med mig manuset när jag klev upp på scenen.
Idag är jag en hest kraxande kråka. Förkylningen som legat och lurat under veckan fick plötsligt understöd av alltför mycket ansträngt pratande så nu får jag vara tyst som en mus.
Passar på att läsa "Bryta om" av Åsa Anderberg Strollo. Den är riktigt bra. Förstår att den var nominerad till Augustpriset för några år sedan. Den borde vara en läsning för alla dem som tycker det är bara att "ta sig själv i kragen" så kommer allt att ordna sig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar