Lyckebo, Jul på Lyckebo och Vår på Lyckebo

Lyckebo, Jul på Lyckebo och Vår på Lyckebo

måndag 5 september 2011

Veckans bloggare hos Barnboksnätet

Denna veckan är jag "Veckans bloggare" hos Barnboksnätet som är en del av Författarcentrum Väst. Därför kommer mina inlägg här att vara lite reducerade.




Här kan du läsa mitt sista inlägg som handlar om Bokmässan i Göteborg.

Jag vill också påminna om tävlingen "Vinn Kungsgården" som pågår fram till den 15/9. Vinnare meddelas på Bokmässan i Göteborg i slutet av september. Du behöver bara gå in på sidan här och skriva en kommentar så är du automatiskt med i tävlingen!



Monika

2 kommentarer:

  1. Hoppas att allt e väl i det ruskiga vädret..Maria

    SvaraRadera
  2. Här är allt prima! Och nu är jag tillbaka igen på min blogg!

    SvaraRadera