Lyckebo, Jul på Lyckebo och Vår på Lyckebo

Lyckebo, Jul på Lyckebo och Vår på Lyckebo

torsdag 2 september 2010

Höst-sommar och Bokmässa


Härliga hösten är här. Ja, åtminstone enligt dagens datum. I trädgården känns det mer som sommar och det kan det få lov att göra ett tag till.
Den klara och höstlika luften är emellertid här och med den blir färgerna mer mättade. Liksom skarpa och mer tydliga. Det tycker jag om.
Nu är det bara några veckor kvar till Bok- och biblioteksmässan i Göteborg och jag är nästan klar med alla förberedelser. Det skall verkligen bli spännande med de intensiva dagarna. Några av mina böcker kommer att finnas som pris i Amnestys boklotteri.Om du besöker Bokmässan så passa på att köp en lott och stödj Amnestys verksamhet och få samtidigt chansen att vinna en av mina böcker.
Nu skall jag gå ut i det klara solljuset och njuta en liten stund av höst-sommaren!

3 kommentarer:

  1. Vad spännande med bokmässan! Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Har du någon monter på Bokmässan, står i någon monter och signerar? Du hittar mig i monter B09:20. Hoppas vi ses! Kram Kim

    SvaraRadera
  3. Kim, Jag finns i monter A03:54 under alla dagarna. (inte så långt från dig!) Vi måste ses!Kram Monika

    SvaraRadera